Cara Mencegah Niat Jahat

Hidup di dunia ini penuh dengan cobaan. Ke mana saja kita pergi, di mana sahaja kita bekerja, atau di mana saja kita bekerja, atau di mana saja kita berada, kita akan bertemu dengan berbagai ragam manusia. Ada yang ikhlas berteman dengan kita, ada yang berteman sebab ingin mendapat sesuatu dari kita, tetapi tidak kurang juga yang menaruh dengki dan dendam kesumat kepada kita.

Yang lebih terpuruk lagi ialah orang-orang bermuka dua. Dihadapan kita tidak ada sekelumit pun niat kebencian yang dipamerkan. Tutur kata semuanya manis-manis belaka, tetapi di belakang kita dia menaruh niat yang jahat untuk menjatuhkan kita. Orang yang begini sebenarnya telah hilang pertimbangan dan sedang mengikut nafsu atau ajakan setan.

Jika anda mempunyai teman atau musuh yang jahat, dan anda ingin membuat musuh itu tidak berdaya ketika mendatangi anda, maka lakukanlah langkah berikut.
Langkah 1– Tulislah doa dibawah ini.
niat jahatniat jahat2
Langkah 2– Tempelkan pada pohon dekat rumah anda atau pagar rumah anda.
Insya’allah anda akan terhindar dariĀ  musuh yang berniat jahat. Selama do’a itu masih tertempel, musuh yang berniat jahat tidak akan berdaya menghadapi atau mendatangi anda.

Mungkin Anda juga menyukai

WhatsApp chat